Všeobecné obchodní podmínky

DOTEKOVÁ TERAPIE.CZ

1. OBECNÁ   USTANOVENÍ

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího, kterým je Markéta Křížková, Nám. Míru 12, 760 01 Zlín , včetně obchodů uzavřených s kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, např. skrze rozhraní webových stránek https://dotekovaterapie.cz, prodávajícího.

1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (kupující dále označován také jako „zákazník“).

1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a prodávajícím.

1.4. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel činící objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami ustanoveními občanského zákoníku (zákona č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákona č. 634/1992 Sb.).

1.5. Tyto obchodní podmínky jsou veřejně přístupné na webových stránkách prodávajícího https://dotekovaterapie.cz

1.6. Předmětem kupní smlouvy  je i nákup a prodej internetových vzdělávacích online i offline programů (seminářů) a poskytování obchodních služeb.

Předmět koupě je produktem duševního vlastnictví, který je chráněn autorskými právy a proto je zakázáno jakékoliv jeho šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora. Uzavřením kupní smlouvy kupující bez výhrad souhlasí, že jakékoliv následky vyplývající přímo či nepřímé z použití informací z předmětu koupě a úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí, jsou pouze v rukou kupujícího a autor za ně nenese žádnou odpovědnost.

1.7. Kupující bere na vědomí, že pro zajištění plného účinku produktu je nutné, aby při sledování videí u všech online programů dodržoval závazné pokyny pro poslech (dále jen „Pokyny”) uvedené níže.

1.7.1. Produkt je potřeba poslouchat pozorně, uvedené techniky poctivě a naplno vyzkoušet a nechat je působit minimálně 3 dny. Doporučujeme využívat techniky programů prodejce pouze, pokud se na to klient cítí dostatečně silně psychicky i fyzicky. 

1.7.2. Prodávající nenese žádnou zodpovědnost za případná zranění, úrazy či jakákoli jiná fyzická či psychická poškození a újmy kupujícího, které by mohly vzniknout nesprávným používáním cvičení uvedených v programech. Zákazník si sám musí zajistit vhodné podmínky k cvičení a ujistit se, že cvičení je prováděno bezpečným způsobem. Prodávající doporučuje před každou fyzickou aktivitou navštívit praktického lékaře, který je seznámen s individuálním zdravotním stavem zákazníka a průběh cvičení konzultovat.  

1.7.3. Online programy Cesty Extáze jsou určeny psychicky zdravým jedincům a nenahrazují lékařskou péči. Je nutné přesně dodržovat pokyny uvedené ve videích jednotlivých programů a řídit se pokyny vlastního praktického lékaře.. 

1.7.4. On-line konzultace s Markétou Křížkovou se objednává na stránce  http://dotekovaterapie.cz/sluzby/ a zvolený termín je závazný. Zrušit ho lze nejpozději 72 hodin před jeho uskutečněním. Pokud dojde ke zrušení v kratší časové lhůtě, tedy méně než 72 hodin před zvoleným termínem, potom On-line konzultace propadá bez možnosti její náhrady ať už finanční či jiné.

SEMINÁŘE:

1.7.5. Podmínky se vztahují na všechny semináře pořádané Markétou Křížkovou.

1.7.6. Vaše rezervace se stává platnou po odeslání emailové přihlášky zaplacení zálohy nebo plného kurzovného. V případě, že zvolíte variantu zálohy, doplatek probíhá na místě v hotovosti před začátkem akce.

1.7.7. Po odeslání přihlášky obdržíte potvrzující e-mail. 

1.7.8. Účastníci seminářů se účastní plně na svou zodpovědnost. Organizátoři nenesou zodpovědnost za fyzické či psychické újmy a materiální škody (např. ztráty hmotných věcí či cenností), ke kterým může v průběhu dojít.

1.7.9. Účastníci seminářů jsou povinni informovat lektory o jakýchkoli vlastních fyzických či psychických či fyzických indispozicích, které by mohly vést ke vzniku zdravotních komplikací v průběhu či následkem seminářů, např. o hrozbě epileptického záchvatu, anamnéze úzkostlivých vztahů apod.

1.7.10. V případě, že lektor během semináře či před ním zjistí, že účast na semináři by mohla účastníkovi způsobit zdravotní komplikace, má lektor právo účastníkovi v zájmu ochrany jeho zdraví zakázat či omezit účast na semináři. V těchto případech má účastník nárok na respektive poměrnou náhradu kurzovného s ohledem na ustanovení 1.7.12 níže.  

1.7.11. Program seminářů je orientační a organizátor si vyhrazuje právo na jeho změnu. O případných změnách Vás ihned informujeme.

1.7.12. Storno podmínky: Při zrušení účasti déle než 30 dnů před zahájením semináře, účtujeme administrativní poplatek ve výši 200 Kč a platba bude vrácena zpět na Váš účet. Při zrušení účasti méně než 30 dnů předem účtujeme poplatek ve výši rezervační zálohy. Při zrušení účasti méně než 7 dní před začátkem semináře je celá Vaše platba nevratná. Můžete však za sebe určit náhradníka.2

2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH,  je  uvedeno na vybrané webové stránce prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou zákonnou sazbou DPH. Cena je dále vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní. Prodávající si však vyhrazuje právo odmítnout již zadanou objednávku z důvodu nedostatku skladových zásob.

2.2 Prodejní formulář obsahuje vždy informace o zákazníkovi, objednávaném produktu, zboží nebo službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U online kurzů náklady na dodání účtovány nejsou. 

2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká potvrzením objednávky (nikoliv odesláním objednávky). Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Odeslat “. Od tohoto momentu vznikají mezi ním a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

2.4. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné a prodávající nemá povinnost jejich pravost jakkoli ověřovat.

2.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.

2.6. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, budou uloženy v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

2.7. Prodávající je povinen poskytnout či dodat zboží/službu, které si zákazník objednal a zákazník se zavazuje zboží/službu převzít a zaplatit prodávajícímu sjednanou kupní cenu. Povinnosti dodat zboží/službu je prodávající zbaven v případě vyprodání zásob, o čemž bude zákazník informován.

2.8. Vlastnické právo k produktům/zboží přechází na zákazníka až po zaplacení kupní ceny a převzetí zboží. Ve stejnou dobu na zákazníka přechází i riziko.

3. CENA, ZPŮSOB ÚHRADY

3.1. Cena produktů, zboží a služeb, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH,  je  uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je vždy uvedena i na prodejním formuláři.

3.2. U prodejů knih a dalšího zboží je zákazník společně s cenou povinen zaplatit i náklady spojené s balením a dodáním. Cena za balení a dodání je vždy uvedena na prodejním formuláři, je-li prodávajícím účtována.

3.3. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby. 

ZPŮSOB ÚHRADY

3.4. Cenu produktu/zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží hradí zákazník převodem na účet uvedený v prodejním formuláři.

3.5.Zákazník je povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.

3.6. Kupní cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4. DODACÍ PODMÍNKY

4.1. U online vzdělávacích produktů se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů ze strany prodejce na emailovou adresu zákazníka uvedenou v prodejním formuláři, případně zasláním odkazu URL adresy.

4.2. Přístupové údaje poskytne prodávající zákazníkovi až po zaplacení celé kupní ceny, a to nejpozději do tří dnů, není-li uvedeno jinak.

4.3. V případě knih prodávající dodává a doručuje objednané zboží dle velikosti a váhy obchodním balíkem České pošty dle aktuálního sazebníku, v co nejkratším termínu, obvykle do 2-10 pracovních dnů od obdržení platby. Místo dodání je stanoveno na základě prodejního formuláře. Za splnění dodávky se považuje předání zboží držiteli poštovní licence k doručení na adresu uvedenou v prodejním formuláři.

5. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

5.1. Produkty, které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává (především online vzdělávací programy a knihy) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, REKLAMAČNÍ ŘÁD

6.1. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele

Je-li kupující spotřebitelem, má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí/dodání produktu, zboží, a to i bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

6.2. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, dodržujte pokyny uvedení níže v Reklamačním řádu.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  • Nejpozději 14. den po převzetí produktu/zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
  • Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
    • Oznámení o odstoupení od smlouvy 
    • Adresát (zde spotřebitel vloží jméno a příjmení, adresu a e-mailovou adresu):
    • Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)
    • Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
    • Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů 
    • Adresa spotřebitele/spotřebitelů
    • Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě) 
    • Datum(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
  • Odešlete formulář prosím emailem na info@dotekovaterapie.cz spolu s uvedením čísla objednávky, jména a data nákupu.
  • Knihy a ostatní zboží doručte zpět na vlastní náklad na zpáteční adresu skladu, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • Knihy a ostatní zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku.
  • Odstoupení je možno provést elektronickou formou na emailu: info@dotekovaterapie.cz, vždy s prohlášením, že kupující odstupuje od smlouvy a s přiložením kopie faktury – daňového dokladu. Kupujícímu bude zaslán dobropis s částkou odpovídající kupní ceně online kurzu. Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy.
  • V případě odstoupení zákazníka od smlouvy na online vzdělávací produkt, je prodávající oprávněn neprodleně po doručení odstoupení zákazníkovi deaktivovat a znemožnit přístup do členské sekce programu.

6.3. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje především:

  • prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky) více jak 10 dnů po době splatnosti;
  • porušení povinností na ochranu autorského práva (čl.5 Podmínek) ze strany zákazníka.

7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt/zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.

7.3.Vadné plnění  uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u prodávajícího, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží.

7.4. Pro reklamaci nás prosím kontaktujte emailem na adrese info@dotekovaterapie.cz. Součástí reklamace by mělo být přiložení dokladu o koupi a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni emailem. Při reklamaci je zákazník povinen postupovat podle reklamačního řádu Prodávajícího uvedeného v čl. 6 těchto Podmínek.

7.5. Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny a není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

7.6. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.

7.7. Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníku díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému  softwaru nutného pro spuštění webináře či online produktu.

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

8.1. Prodávající plně respektuje důvěrný charakter Vašich dat, která vyplňujete do objednávky a poskytujete Markétě Křížková, Nám. Míru 12, 76001 Zlín. Data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití. Účelem zpracování osobních údajů je realizace celého obchodu (tj. plnění smluvních povinností), včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci Vašich bezhotovostních plateb a pro komunikaci s Vámi, tedy veškeré zákaznické administrativy. Tato data jsou ukládána v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytována třetím stranám. Uzavřením smlouvy s prodávajícím a poskytnutím osobních údajů souhlasí zákazník se zpracováním jeho osobních údajů prodávajícím v rámci marketingové analýzy.

Podrobné informace o tom, jak zpracovávám a chráním osobní údaje najdete na stránce http://dotekovaterapie.cz/ochrana-osobnich-udaju/

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

9.1.Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 15. 3. 2021. Informace jsou sdělovány prostřednictvím webových stránek https://dotekovaterapie.cz, popřípadě dalšími informačními kanály, zpravidla však emailem. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Každá nová verze obchodních podmínek je dostupná na webových stránkách https://dotekovaterapie.cz a je označena datem účinnosti. Veškeré objednávky se vždy řídí aktuální verzí obchodních podmínek.